Bir buçuk ay önce kendilerinden (Allah'tan) deneme hesabı olsun kalitelerini göreyim diye bir aylık windows reseller siparişi verdim ödemeyi kart ile peşin yaptım. Ancak hesabım aktif edilmedi. Sonraki günde aktif edilmedi. Aktif edilmeyince ödeme iadesi istedim. 1,5 aydır ödeme yapan da yok. HRC telekom diye biryerin markasıymış bu Sebir. Onları aradım onlarda "yok efendim santral tanışıyor, yok efendim onlar kendi yerine geçiyor" diyerek her aradığımda "tamam size dönüş sağlayalım" diyerek 1,5 ay oyaladılar beni. Ben ödediğim 11,5 tl nin derdinde değilim. Yaptıkları ayıp madem hizmet vermeyeceksin kapatırsın siteni kimse sana sipariş vermez sende böyle problemler yaşamazsın. Benim derdim 1,5 aydır beni enayi yerine koyuyor olmaları.
Benim hosting, reseller alacak arkadaşlara tavsiyem sakın ama sakın Sebir.net e ilişmeyin. Ticket'lara bile cevap vermiyorlar. Kendi santral telefonları zaten kapalı.
Herkese iyi forumlar.
Sebir.Net ***********, Ciddiyetsiz
1
●683