• 03-03-2008, 18:42:02
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    felek28 olmasaydı ne olurdu halimiz radminin şimdi mışıl mışıl uyuyordur
  • 04-03-2008, 19:35:42
    Buraya gece girmek yasakmı kimse yok

    eğer yasaksa 8:00-5:00 arası girenin ebesinin elinden diye bişey yazın kapıya kimse gelmesin
  • 06-03-2008, 08:37:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    günaydın; hakkıyla bol kazançlı, hayırlı işler hepinize.

    kadıköy'de hava durumu nasıl ?
  • 06-03-2008, 08:43:06
    Misafir
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günaydın; hakkıyla bol kazançlı, hayırlı işler hepinize.

    kadıköy'de hava durumu nasıl ?
    Biraz serin buralar , yağmur yağma ihtimali var..
  • 06-03-2008, 08:48:08
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz serin buralar , yağmur yağma ihtimali var..
    ah metorloji ah.. parçalı bulutlu, güneşli diyor. bakalım, 12'ye doğru durumlar ne olacak.
  • 06-03-2008, 08:49:17
    Misafir
    Dünde böyleydi ama düzelmişti sonradan , bence bugünde düzelir
  • 06-03-2008, 10:20:07
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünde böyleydi ama düzelmişti sonradan , bence bugünde düzelir
    son durum nedir acaba ? mont almaya gerek var mı, ceket, kalın hırka tarzı bir şey yeterli olur mu ?
  • 06-03-2008, 14:59:25
    Günaydın arkadaşlar
  • 08-03-2008, 07:56:32
    Heyyy uyansanızya
    Günaydın Arkadaşlar