• 19-02-2008, 14:45:40
    Kurumsal PLUS
    Sizi uyandırayım gündüzcüler imza nasıl
  • 19-02-2008, 14:52:38
    sen benim imzaya bak.
  • 19-02-2008, 16:05:06
    Ni-Osman senin imza süper insan kendini zor tutuyor tıklamamak için ama mcsoft'unki daha kral
  • 19-02-2008, 17:44:56
    Kurumsal PLUS
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ni-Osman senin imza süper insan kendini zor tutuyor tıklamamak için ama mcsoft'unki daha kral
    Neden benimki gerçek!
  • 19-02-2008, 17:59:37
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden benimki gerçek!
    biliyorum hocam gerçek olduğunu dikkat çektiği için öyle dedim mcsoft arkadaşımıza" En Kral Mod.Felek28 " böyle yazdığı için kral dedim yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın:S
  • 20-02-2008, 06:52:06
    Günaydın r10 sabahçıları , uykucular sizi sizi sizi
  • 20-02-2008, 07:18:55
    Günaydın Arkadaşlar
  • 20-02-2008, 07:47:29
    işe gitme zamanı
  • 23-02-2008, 20:28:08
    Üyeliği durduruldu
    Turan