• 10-01-2008, 13:39:39
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüzcüler'in ortamı nasıl acaba arkadaşlar gece biz kopuyoruz.
    sen iste gündüzde koparız
  • 10-01-2008, 13:43:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    karnım aç.
  • 10-01-2008, 13:46:46
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karnım aç.

    yemek ye
  • 10-01-2008, 13:46:51
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adamlar gece ,gündüz demiyo
    buluyolar birbirlerini :P
    felek28=SerSer :P
    Arkadaşlar size kahvaltı ısmarlıyayım istermisiniz?
  • 10-01-2008, 13:47:20
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemek ye
    okuldayım. kimse benimle yemek yemiyor.
  • 10-01-2008, 13:48:56
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuldayım. kimse benimle yemek yemiyor.
    tek başina ye

    tek tabanca takıl
  • 10-01-2008, 13:49:40
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuldayım. kimse benimle yemek yemiyor.
    al dostum ben verim

    hadi afiyet olsun
  • 10-01-2008, 13:51:21
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek başina ye
    tek tabanca takıl
    manuel takıl diyorsun yani.

    @felek28, gel beraber olsun.
  • 11-01-2008, 03:28:29
    Üyeliği durduruldu
    Metin bamlamışlar seni