• 30-12-2007, 15:03:02
    Üyeliği durduruldu
    Maksi geyiğe girmiyeli çok uzun zaman oldu. Birde Gündüzcüler topiğimi çıktı ya hey Allahım
  • 04-01-2008, 16:45:47
    hey gündüzcüler akşam oluyor gececilerde gecelere akalım
    bugun çok mutluyuz 2zimle 00:00 ı bekliyoruz
  • 05-01-2008, 01:47:47
    Gündüzcülere selamlar gündüzleri havalar nasıl arkadaşlar sıcakmı
  • 07-01-2008, 04:30:27
    sen iste rox akşamcılarda açayım:P
    gündüz oluyor millet
  • 07-01-2008, 05:07:19
    Misafir
    benim için gece gündüz demek.
  • 07-01-2008, 05:11:53
    gecem gündüzüm birbirine girdi, bikaç saat sonra final sınavım var , 1 satır çalışmadım :S
  • 07-01-2008, 06:57:09
    Gündüz başlamıştır. Buraya birşeyler yazabilirsiniz.
  • 07-01-2008, 07:45:12
    Üyeliği durduruldu
    sabah sabaha ne yaw bırakın uyuyalım zaten kızla ayrıldık sinlirim tepemde :@
  • 07-01-2008, 09:11:05
    Üyeliği durduruldu
    enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz başlamıştır. Buraya birşeyler yazabilirsiniz.
    Bizim imam ezan okumadı sabah olmuşmutur ki ne ?