• 27-12-2007, 09:13:22
    #82
    okulu astım da geldim selam gündüzcüler
  • 27-12-2007, 09:15:37
    #83
    UltiCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okulu astım da geldim selam gündüzcüler
    kötü örnek oluyorsun. ayıp ayıp günaydın hocam
  • 27-12-2007, 09:23:30
    #84
    Günaydinlar, ben bu topici yeni gördüm yahu gündüzcülerde açilmiş
  • 27-12-2007, 09:57:13
    #85
    herkese günaydın
  • 27-12-2007, 10:13:46
    #86
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü örnek oluyorsun. ayıp ayıp günaydın hocam
    sanada günaydın hocam napam dersler boştu
  • 27-12-2007, 10:22:10
    #87
    UltiCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanada günaydın hocam napam dersler boştu
    sağolasın
    biz biliriz o boş dersleri
  • 27-12-2007, 10:24:14
    #88
    yani hepsi boş sayılmaz
  • 27-12-2007, 10:31:57
    #89
    2 ders boştur son derslerle kaydırma yapmışsınızdır kesin
  • 27-12-2007, 10:34:07
    #90
    aynen öle harbi ya