Günün bomba Msn'si :D - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Günün bomba Msn'si :D
72
●
1.951
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Günün bomba Msn'si :D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
08-10-2007, 15:45:54
#28
deli dana
yaratıcı bir girişimcilik. taktir ettim
08-10-2007, 15:58:55
#29
hostmernet
Üyeliği durduruldu
koptum haha
08-10-2007, 16:35:51
#30
tolgalex
Üyeliği durduruldu
sandbox'a düşmesin msn'si dikkat etsin
gerçekten makara
08-10-2007, 16:43:17
#31
Red John
Üyeliği durduruldu
bu adam bana 1 gün artık r10 da domainciler karar aldı 40 ytl altı satılmıyacak.Ama ben sana 20 ytl verim diyordu
PR4 Domain İçin...
08-10-2007, 17:37:47
#32
Cenk
yakında pr5 olura evet diyor komedi
ciddiymiş gibi yazman süper olmuş
08-10-2007, 17:47:02
#33
Anarchist
Ama gerçekten o alanına reklam alan bir arkadaşı görmüştüm , çevresi genış bir arkadaştı
08-10-2007, 22:53:18
#34
ayberk
diyecek birşey bulamıyorum
)
08-10-2007, 23:01:43
#35
_D.m.X_
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
heheh....
coluk cocuk işi
08-10-2007, 23:04:26
#36
darknes
Üyeliği durduruldu
pr de google la kafa tutar bu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler