• 06-10-2007, 17:50:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hi ,

    Cam açık kapı açık oda mekan havasız essin diyorum ama soğuk oluyo ayağıma çorap giydim ama hala soğuk.

    Laptop un şarz aleti nin orada bir dönüştürücü kısmı galiba sıcak oluyor ya onun üstüne koydum ayağımı

    O alet epey sıcaktı dahada ısındı sanki sorun olmaz demi ezilme falan yok bişi olur mu ?
  • 06-10-2007, 17:52:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    işin gücün yokmu senin msn spammeri
  • 06-10-2007, 17:52:44
    #3
    Aman boşver laptopu sana bişi olmasın
  • 06-10-2007, 17:53:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kes la zengin züppe x.xxx.xxx$ dalırı olan yaratık
    @trn saol cancazım
  • 06-10-2007, 17:53:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Niye sorun olsun
    Bence olmaz bişi yani o içindeki aletin yanacak seviyeye gelmesi demek
    senin ayağının orda pişmesi gibi bişi olur tahminimce
  • 06-10-2007, 17:54:37
    #6
    çık üstüne tepin. hareket yapınca ısınırsın
  • 06-10-2007, 17:56:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hmmm olabilir aslında @dano
    sen elektrikli ilgiliydin ellam @ahm olmaz diyosan olmaz
  • 06-10-2007, 18:06:55
    #8
    Misafir
    Hemşo elektrik falan çarpar ne olur ne olmaz
  • 06-10-2007, 18:07:26
    #9
    battaniye çek üstüne