Cam açık kapı açık oda mekan havasız essin diyorum ama soğuk oluyo ayağıma çorap giydim ama hala soğuk.
Laptop un şarz aleti nin orada bir dönüştürücü kısmı galiba sıcak oluyor ya onun üstüne koydum ayağımı

O alet epey sıcaktı dahada ısındı sanki sorun olmaz demi ezilme falan yok bişi olur mu ?
