Nicki mi, Avatarı mı, İmzası mı Güzel? - Sayfa 130 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nicki mi, Avatarı mı, İmzası mı Güzel?
1.461
●
28.342
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nicki mi, Avatarı mı, İmzası mı Güzel?
İlk
120
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
140
Son
14-01-2014, 23:17:13
#1162
sio
Hiç bir şey anlamadım.
Ama abonelerim de olduğu için karşıma çıktıkça yazıyorum.
Nick+avatar.
15-01-2014, 11:15:16
#1163
Metehan
Avatar + nick.
16-08-2014, 16:27:00
#1164
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nick + Avatar.
16-08-2014, 16:27:44
#1165
Broon
Avatar
16-08-2014, 22:58:38
#1166
Berkay
Nicki iyi değil ama avatarı idare eder
@
Broon
;
16-08-2014, 23:03:38
#1167
Broon
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nicki iyi değil ama avatarı idare eder
@
Broon
;
Ah be berkay ayranın yok içmeye
-
Oyundan şaşmayalım avatar biraz garip nick te tasarımcı edası var gitmemiş
17-08-2014, 02:19:51
#1168
HakanAkin
avatar iyi nick eh işte
17-08-2014, 02:23:40
#1169
ren2x
Nick iyi. Avatar biraz daha iyi olabilir.
17-08-2014, 04:39:17
#1170
MarvelMaster
Avatarı
İlk
120
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
140
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler