• 14-01-2014, 23:17:13
    Hiç bir şey anlamadım.
    Ama abonelerim de olduğu için karşıma çıktıkça yazıyorum.

    Nick+avatar.
  • 15-01-2014, 11:15:16
    Avatar + nick.
  • 16-08-2014, 16:27:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nick + Avatar.
  • 16-08-2014, 16:27:44
    Avatar
  • 16-08-2014, 22:58:38
    Nicki iyi değil ama avatarı idare eder @Broon;
  • 16-08-2014, 23:03:38
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nicki iyi değil ama avatarı idare eder @Broon;

    Ah be berkay ayranın yok içmeye

    -

    Oyundan şaşmayalım avatar biraz garip nick te tasarımcı edası var gitmemiş
  • 17-08-2014, 02:19:51
    avatar iyi nick eh işte
  • 17-08-2014, 02:23:40
    Nick iyi. Avatar biraz daha iyi olabilir.
  • 17-08-2014, 04:39:17
    Avatarı