• 13-01-2011, 16:29:28
    taSManiaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imza
    hiçbirşey :S tazmanyayı severim ama avatarındaki kötü
  • 13-01-2011, 17:23:10
    Üyeliği durduruldu
    Avatar güzel
  • 13-01-2011, 17:26:40
    Üyeliği durduruldu
    imza
  • 13-01-2011, 18:53:55
    avatar.
  • 14-01-2011, 02:23:08
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    avatarı güzel tabi böyle imzaya imza güzel diyemezdim
  • 14-01-2011, 03:31:48
    İmza son derece güzel (:
  • 14-01-2011, 06:58:58
    Üyeliği durduruldu
    Kendisi )) Ne imzası avatarı şimdi
  • 14-01-2011, 07:20:28
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi )) Ne imzası avatarı şimdi
    Pissin sen

    Avatarı güzel
  • 14-01-2011, 09:01:40
    İmzası guzel ama copyledim işime yarar sonra.