• 14-12-2010, 14:32:35
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet birand

    Londra'da bahardan kalma birgun diyemesekde onceki haftalardaki kar yagisi yerini kapali ve soguk zaman zamanda yagmurlu bir havaya donustu. Hava sicakligi 0larda seyrediyor. Eger baska bir gelisme olursa sizinle tekrar baglantiya gececegiz.

    Sevgiyle kalın
  • 14-12-2010, 16:26:24
    Anadolu yakasında halen güneş var kar filan göremedik.
  • 15-12-2010, 02:01:14
    Üyeliği durduruldu
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet birand

    Londra'da bahardan kalma birgun diyemesekde onceki haftalardaki kar yagisi yerini kapali ve soguk zaman zamanda yagmurlu bir havaya donustu. Hava sicakligi 0larda seyrediyor. Eger baska bir gelisme olursa sizinle tekrar baglantiya gececegiz.

    Sevgiyle kayin
  • 15-12-2010, 02:03:50
    domainler.net
    An itibarı ile Sivas'ta kar yağışı sürüyor.
    Fakat zemin ıslak olduğu için kar tutmuyor.
    Haliyle de cıvık bir ortam yaratıyor ve çamur bataklık hakim sokaklara.
  • 15-12-2010, 10:37:58
    istanbul anadolu yakası acayip güneş ama buz gibi hava var evden güneşe aldanıp dışarı çıkmayın.
  • 15-12-2010, 10:50:03
    Buz gibi hava, karanlık ve yağışlı..Puslu, sisli bir gün daha. Lambayı yaktım. Daralıyorum Allahım çok sıkılıyorum Bildiğin kış var burda.
  • 15-12-2010, 11:59:10
    Üyeliği durduruldu
    Balıkesir balıkesir olalı böyle hava görmedi.Kar yok , sis var tamam.
  • 16-12-2010, 14:18:10
    Üyeliği durduruldu
    Havalar biraz ısındı. Pek üşütmüyor tamam.
  • 16-12-2010, 14:53:23
    Hissedilir derecede ılıma var havada. 2 gün önceki dondurucu soğuklar yok. Balkonda gezebiliyorum