• 11-12-2010, 02:31:10
    #37
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4660 merkez Kütahya'da sabahtan beri "karı" bekliyoruz ama bir türlü gelmedi
    VeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler
    İyi güldürdünüz vallahi gece gece
  • 11-12-2010, 11:03:50
    #38
    Kar yağışı başladı sanırım istanbul'un ilçelerinde akşam etkisini arttıracaktır.
  • 11-12-2010, 11:22:05
    #39
    Bağcılarda kar yağışı yok henüz.
  • 11-12-2010, 11:23:45
    #40
    Üşüyorum ben kar yağmasın
  • 11-12-2010, 11:25:24
    #41
    Ben bu yaşıma geldim hayatımda hiç kardan adam yapmadım biliyor musunuz?
  • 11-12-2010, 11:28:40
    #42
    bizim bursada şuan sokakta 5-6 cm olmuştur kar kalınlığı
  • 11-12-2010, 11:31:05
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Balıkesir hala kar yok tamam
  • 11-12-2010, 11:34:50
    #44
    Maltepe'de kar sabahtan beri aralıksız yağıyor tamam.
  • 11-12-2010, 11:37:50
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kartal - Uğurmumcu da rüzgarla birlikte kar fena...