• 10-12-2010, 22:34:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ŞİŞLİ de yağış var

    TAMAAAAAAAAAM
    şişlinin neresindensin

    Tamaaam
  • 10-12-2010, 22:50:08
    #20
    Üyeliği durduruldu
    eyüpsultanda kar yok yağış var genel merkez söz sende
  • 10-12-2010, 22:56:36
    #21
    Burası 1616 merkez. Bursa'da öğlen 12 civarı yağdı.Fena bir rüzgar ve soğuk var bu gece kar bekliyoruz.Tamam. D
  • 10-12-2010, 22:57:11
    #22
    KARTAL/uğurmumcu-aydos kar yağışı başladı hafiften ama pek belli olmuyor
  • 10-12-2010, 23:23:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bursa çık aradan istanbul konusu bu tamam
  • 10-12-2010, 23:26:16
    #24
    Sarıgazi/Dudullu/Ümraniye

    Bu Bölgelerdeydim Bugün Full Malesef Kar filan yok.. Soguk ve Yagmur..
  • 10-12-2010, 23:28:05
    #25
    Sabredelim Arkadaşlar 2-3 Saat sonra rüzgar fırtına kar ve tipi bizleri bekliyor
    istanbul hazırmısınız
  • 10-12-2010, 23:31:40
    #26
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabredelim Arkadaşlar 2-3 Saat sonra rüzgar fırtına kar ve tipi bizleri bekliyor
    istanbul hazırmısınız
    ne bu sabırsızlığınız arkadaşlar. R10 kartopu savaşı mı yapacaksınız
  • 10-12-2010, 23:38:36
    #27
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bu sabırsızlığınız arkadaşlar. R10 kartopu savaşı mı yapacaksınız
    Kardanda olsa adam görücez.