Son Çare Rus Sitesi :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Son Çare Rus Sitesi :)
29
●
834
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Son Çare Rus Sitesi :)
1
2
3
4
30-07-2007, 22:29:46
#19
Priapos
Misafir
İstediğin Özellik varsa PM'le
...
Bursadan Başka isteyen varsa kargo almayalım
30-07-2007, 22:54:06
#20
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
Mitat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstediğin Özellik varsa PM'le
...
Bursadan Başka isteyen varsa kargo almayalım
Ben de alabilirim bir tane Bursadan. fiyatı pm atarsınız
30-07-2007, 23:20:24
#21
Priapos
Misafir
Aboooow ... Bursa Kaynıyo ...
Size Benim Ürünlerden Satayım Ben
... yoksa ...
30-07-2007, 23:45:37
#22
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
Ürüne ihtiyacımız yok uygulama alanı olsun yeter
31-07-2007, 00:58:54
#23
yakese
çok ayıp nasrettin hoca göle çalarken iyi ordaki arkadaşda ya tutarsa demiş bi maya çalmış çok ayıp çok :P
31-07-2007, 01:27:29
#24
UndeaD
bursaya 3 oldu
eheheh
31-07-2007, 09:57:28
#25
Gookhan
Rize'ye 1 yolla...
31-07-2007, 12:41:21
#26
gtr
Ya bırakın Rusya'da rus aramayı
gelin Trabzona
, Rus, Moldovyalı ne ararsan var.
31-07-2007, 13:07:02
#27
Ekstra
Olm girin play65 e
hatun bol, böyle sohbet sitelerinde gezmeyin.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler