• 30-07-2010, 20:40:25
    #19
    Yok Forumda ilk ve tek üyeliğim
    Ztn ben eskiden beri varım Yeni üyelik değil yani
    Ama bazıları gibi Sırf Mesaj kasmak için Her konunun altına iyi,Güzel,Sağol,Hoş,Arama yap Demeye Gerek yok diye düşünüyorum
  • 30-07-2010, 21:15:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    frombilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok Forumda ilk ve tek üyeliğim
    Ztn ben eskiden beri varım Yeni üyelik değil yani
    Ama bazıları gibi Sırf Mesaj kasmak için Her konunun altına iyi,Güzel,Sağol,Hoş,Arama yap Demeye Gerek yok diye düşünüyorum
    cahilliğin bukadarı maxigeyikteki mesajlar mesaj sayısına etki etmiyor
  • 30-07-2010, 21:20:16
    #21
    Benim de MaxiGeyik Bölümünde Diye dediğimi Hatırlamıyorum

    Ayrıca İletim Sadece sana değildi Neden bu kadar tepki gösterdin anlamadım doğrusu

    Genel forum olarak konuştum.
  • 31-07-2010, 04:02:48
    #22
    teknotek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ara - rep rekoruna ulaşıp banlanan bi arkadaş vardı o sen olmayasın Geri gelir demiştim de belli etmez demiştim süper laf sokuyodu Geri gelin beyler efsane döndü
    ChipOnline'ı rahmetle anıyoruz

    http://www.facebook.com/group.php?gid=138754576151216