Yok Forumda ilk ve tek üyeliğim
Ztn ben eskiden beri varım Yeni üyelik değil yani
Ama bazıları gibi Sırf Mesaj kasmak için Her konunun altına iyi,Güzel,Sağol,Hoş,Arama yap Demeye Gerek yok diye düşünüyorum
Yok Forumda ilk ve tek üyeliğim
Ztn ben eskiden beri varım Yeni üyelik değil yani
Ama bazıları gibi Sırf Mesaj kasmak için Her konunun altına iyi,Güzel,Sağol,Hoş,Arama yap Demeye Gerek yok diye düşünüyorum
cahilliğin bukadarı maxigeyikteki mesajlar mesaj sayısına etki etmiyor
Bi ara - rep rekoruna ulaşıp banlanan bi arkadaş vardı o sen olmayasın Geri gelir demiştim de belli etmez demiştim süper laf sokuyodu Geri gelin beyler efsane döndü