• 21-06-2010, 12:51:38
    #1
    Radmin'e verilen eksi i-trader:


    Radmin'in r10'u satın aldığı itrader :


    Radmin'in Radore'yi satın aldığı itrader :
  • 21-06-2010, 12:52:46
    #2
    Radminin sınırsız banlanmasını taleb ediyoruz
  • 21-06-2010, 13:22:30
    #3
    bencede radmin sınırsız banlanmalı ödeme yapmamış
  • 21-06-2010, 13:27:04
    #4
    hayırdır bugünlerde bir radmin furyası görür olduk r10 da
  • 21-06-2010, 14:40:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    radore onunmu ki gerçekten
  • 21-06-2010, 15:05:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    radmin buralara hiç uğramıyor heralde
  • 21-06-2010, 15:32:07
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet herkes radminden bir kuru mesaj bekliyor hiç takılmıyor bize radmin
  • 21-06-2010, 17:02:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet herkes radminden bir kuru mesaj bekliyor hiç takılmıyor bize radmin
    radmin kas yapmakla meşgul
  • 22-06-2010, 12:41:43
    #9
    jekymark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin kas yapmakla meşgul
    olimpiyatlara hazırlanıyor D