Radmin'in I-Trader'ları - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Radmin'in I-Trader'ları
13
●
673
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Radmin'in I-Trader'ları
1
2
22-06-2010, 12:51:05
#10
Rockco
RedZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radminin sınırsız banlanmasını taleb ediyoruz
Seni bNlamışlar hehe radmin kendını agırdan satıyor ya bizim seviyemize inerse bi otoritesi kalmıcak adamın onun için çalışın köleler
22-06-2010, 13:02:56
#11
izm
Üyeliği durduruldu
RedZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radminin sınırsız banlanmasını taleb ediyoruz
Bu postun üzerine mi banlandı acaba arkadaş
22-06-2010, 13:43:29
#12
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Tabiki hayır.
22-06-2010, 16:25:06
#13
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
Bi iTrader'da biz versek ayıp mı olur acep ya
22-06-2010, 17:50:04
#14
bLuesash
arkadaş sanırım o mesajtan sonra banlanmıs
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler