Evet arkadaşlar. Sony de aşmış kendini.
Şaka yapıyor herhalde:
Sony Vaio VPCZ12Z9E/X
8 GB DDR3 Ram diyorlar. Tamam hadi buna inandık. NVIDIA® GeForce® GT 330M GPU + Intel® HD 1GB Ekran kartı diyorlar. Ya tamam hadi buna da inandık. Intel® Core™ i7-620M İşlemci işlemci diyorlar.
Sony'de dalga geçicek adam bulamamış. Yürüsün gitsin, o laptop'un içine bunu sığdırdılarsa yakında uzay mekiği de yaparlar.
Hadi gülelim. ha-ha-ha.
Ağzım açık, boynum tutuldu, parmaklarım titriyor. Sabah akşam bu laptop'a bakıyorum öyle, hayran hayran... En sonunda deliricem.
Sony Şaka Yapıyor
11
●397
- 18-06-2010, 23:06:42Üyeliği durduruldu
- 18-06-2010, 23:56:5610bin den aşağı değildir. Kıçı kırık makineleri 2,5-3bin liraya satıyor bunu düşünmek bile istemiyorum.
- 19-06-2010, 01:41:40Üyeliği durdurulduofff makinaya bak ya biz hala 3 Gb Ram Core Duo Laptop Kullanıyoruz Ekran Kartımda 256
Sony'nin yaptığı işe baK
- 19-06-2010, 01:55:39Üyeliği durdurulduHele siz, hiç konuşmayın!BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O İguana'nız varya o. Sony'i bile geçti, Rüyalarıma giriyor!