• 16-05-2010, 01:07:42
    #1
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1393895760064

    halay,techno dans , hafif kolbastı
  • 16-05-2010, 01:30:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ((: birde kafaları dolu galiba
  • 16-05-2010, 11:17:35
    #3
    dadyy yankee'nin gasolina şarkısına bizde halay çekmiştik
  • 16-05-2010, 11:57:49
    #4
    mükemmel yav hehehe
  • 16-05-2010, 15:24:52
    #5
    Mor gömlekli arkadaşın elinde ismail yk bilekliğimi var bana mı öyle geldi Yada bilardo salonundan sesi suyunca kopup gelmiş
  • 16-05-2010, 15:56:50
    #6
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim bile kopasim geldi
  • 16-05-2010, 16:43:39
    #7
    apaçi style. (: