• 06-08-2010, 07:17:31
    dün geceden beri açım,yok mu pratik yiyecek fikri
  • 06-08-2010, 17:47:54
    Ne zamandır gececileri ihmal ediyorum kusura bakmayın iş güçden bu gece burdayım geyik e hazır olun
  • 06-08-2010, 17:57:04
    kışa tekrar gelicem bu topige yazın gelemiyorum calısıyorum
  • 07-08-2010, 00:36:35
    Kimse yok mu ?
  • 07-08-2010, 00:38:09
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Geceler Beyler.
  • 07-08-2010, 01:12:45
    Hayırlı geceler arkadaşlar bügün acayip sicak
  • 07-08-2010, 01:17:51
    İyi geceler herkese nasılsınız?
    Sıcak olmayan yermi var laptop bile ateş gibi olmuş klavyede zor yazıyorum (:
  • 07-08-2010, 01:54:13
    hayırlı geceler r10 ben bu kadar sıcak bir yazayı hatırlamıyorum kapı pencere ne bulduysam actım ama halen etki etmiyor arkadaş
  • 07-08-2010, 02:09:26
    Üyeliği durduruldu
    bu gece r10'da fazla kişi yok nedense
    neyse arkadaşlar hepinize iyi geceler diliyorum.