Gececiler Topiği
4.622
●71.856
- 06-08-2010, 17:47:54Ne zamandır gececileri ihmal ediyorum kusura bakmayın iş güçden
bu gece burdayım geyik e hazır olun
- 07-08-2010, 01:17:51İyi geceler herkese nasılsınız?
Sıcak olmayan yermi var laptop bile ateş gibi olmuş klavyede zor yazıyorum (: - 07-08-2010, 01:54:13hayırlı geceler r10
ben bu kadar sıcak bir yazayı hatırlamıyorum kapı pencere ne bulduysam actım ama halen etki etmiyor arkadaş
- 07-08-2010, 02:09:26Üyeliği durduruldubu gece r10'da fazla kişi yok nedense

neyse arkadaşlar hepinize iyi geceler diliyorum.
bu gece burdayım geyik e hazır olun