• 16-02-2010, 00:40:25
    #1
    Msn'de mah.den bi çocuğa bi' soru sordum bin ah ettim.

    ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *yrn kaçda
    *gliyosun okldan
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *12
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan * oto-ileti: Kişi, Birisinin Yazmasından Korktuğu İçin Durumunu 'Dışarda' Yapmıştir,Cevap Alamıyorsanız Bilin ki o Kişi Sizsiniz'
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *12:00
    *
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı) size bir titreşim gönderdi.
    ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *geliyo musn
    *gidiyo musun
    *titretme ( dıt )
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *yok
    *evde kim var
    ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *Ln ( dııt )
    *12 de
    *okldan mı gliyosun
    *okula mı gidiosn
    *bize gel demiyorum
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *evet
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *onu soruyorm
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *evtt
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *ne evet (dıt)
    *geliyon mu gidiyon mu
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *yok
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *ne yok (dıttt) geliyort musun gidiyor musun 12 de
    *bunu cvplican (dıt) snn delirttin beni gece gece
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *12 gidiryorum
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *heh demınden beri yok evet yok evet
    *bunu diyemedın
    ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *tmm
    *sabah 1o gibi ugra
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *nerede
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *ne nerede
    *bize ugra
    scorcher-ask@sohbet.com (E-posta adresi doğrulanmadı):
    *tmm
    *iigece
    *saat 03:00 ayak tayımü
    *tmm
    '' ErdM [...y0k...] * Ulan İş' Bankası İş'im düştüğünde bi bokluk yapmasan:
    *ne 03 ü
    *sabah 1o da diyorum
  • 16-02-2010, 00:54:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne diyim hocam cildirtmis valla o dit lar ne anlama geliyor özel msj olarak atarmisiniz
  • 16-02-2010, 00:55:43
    #3
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Hahaha
  • 16-02-2010, 01:00:41
    #4
    ben burdan sinirlendim
  • 16-02-2010, 01:09:44
    #5
    muhaha
  • 16-02-2010, 12:29:18
    #6
    çocuk uykusuz kalmış bırak uyusun
  • 16-02-2010, 15:07:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sabır Sabır