• 20-12-2009, 22:22:03
    #10
    ilginç
  • 20-12-2009, 22:25:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Gavurun Fırlattığı
  • 20-12-2009, 22:51:12
    #12
    sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gavurun fırlattığı :d
  • 20-12-2009, 23:04:34
    #13
    İmzasını atıyor adam.
  • 21-12-2009, 08:42:50
    #14
    ne içtiğini bi öğrenebilsek
  • 21-12-2009, 09:13:16
    #15
    İçtiğini sanmıyorum Rusya ve Nato ile ilgili habere yaptığı yoruma bakın CHP geçiyor

    SDO uydudanda gözlem alıyom ha corafyanızda bakalım doğru kararlar almışlarmı chp çok karmaşık toparlamağa çalışmağa devam

    Çoğu yazının sonunda Ant.Ak Dz.G var.

    Antalya AkDeniz Gençlik gibi birşey herhalde
  • 21-12-2009, 18:23:51
    #16
    Bot falan diyecem ama ne alaka

    Ya da post kasıyor :P
  • 21-12-2009, 18:25:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gavurun Fırlattığı
    +++
  • 21-12-2009, 18:28:39
    #18
    Gizli bir dille haberleşıyor olmasın birileri