Ceza'yı Kime Yazalım? :D
4
●191
- 17-10-2009, 01:58:50Adam eşşeğine binmiş köyüne doğru gidiyormuş. Bunu gören polisler dalga geçmek amacıyla adamı durdurup ehliyet,ruhsat sormuşlar. Sonrasında ise adama dönerek; "Cezayı sana mı keselim eşşeğe mi? " demişler. Adamda hafif tebessüm ederek "Cezayı bana yazın. Eşşeğin sicili temiz kalsın büyüyünce oda polis olacak" Demiş