• 17-10-2009, 01:58:50
    #1
    Adam eşşeğine binmiş köyüne doğru gidiyormuş. Bunu gören polisler dalga geçmek amacıyla adamı durdurup ehliyet,ruhsat sormuşlar. Sonrasında ise adama dönerek; "Cezayı sana mı keselim eşşeğe mi? " demişler. Adamda hafif tebessüm ederek "Cezayı bana yazın. Eşşeğin sicili temiz kalsın büyüyünce oda polis olacak" Demiş
  • 17-10-2009, 14:25:43
    #2
    Çok pis laf sokmuşta ben bunu burada okumuştum.
  • 17-10-2009, 20:59:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nasrettin hoca fıkrası
  • 17-10-2009, 23:08:37
    #4
    hahaha görev başındaki memura hakaret hapis cezası
  • 17-10-2009, 23:17:20
    #5
    Eşşekten polis hmm Teşekkürler.