6 yıl önceki konu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
6 yıl önceki konu
2
●
276
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
6 yıl önceki konu
17-04-2026, 23:22:22
#1
cagdasronay
2020 yilinda r10.net sitesine uye olurken dogrulama amacli bu yaziyi kagidi yazip cekip atmistim o kagidi bugun yine buldum nasil atilmamis anlamadim
O gün çektiğim görsel
17-04-2026, 23:23:48
#2
DermanD
Bende selfie olarak göndermiştim şimdi hatırladım
17-04-2026, 23:40:39
#3
ahmetcem96
Kimlik ve tarih kağıdı ile birlikte selfie atmıştım 😅
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler