• 17-04-2026, 23:22:22
    #1
    2020 yilinda r10.net sitesine uye olurken dogrulama amacli bu yaziyi kagidi yazip cekip atmistim o kagidi bugun yine buldum nasil atilmamis anlamadim

    O gün çektiğim görsel
  • 17-04-2026, 23:23:48
    #2
    Bende selfie olarak göndermiştim şimdi hatırladım
  • 17-04-2026, 23:40:39
    #3
    Kimlik ve tarih kağıdı ile birlikte selfie atmıştım 😅