accountu mu satıyorum - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
accountu mu satıyorum
42
●
1.110
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
accountu mu satıyorum
1
2
3
4
5
17-04-2007, 13:25:01
#37
Erol
Üyeliği durduruldu
ErsinAcar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
site bozuk ya ben napim
radminin böcüğü siteyi sömürüo gün gün derinden derinden siz uyuyun
sende fırsat bu fırsat flood yaptın demi
mesaj sayım artsın hesabı 2222
radmine suç atma. gerçekLer ortada
17-04-2007, 14:05:57
#38
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
ŁoneŁy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sende fırsat bu fırsat flood yaptın demi
mesaj sayım artsın hesabı 2222
radmine suç atma. gerçekLer ortada
yok be konuyla ilgili mesaj attım radmine yapamıosun madem açma site dimi alla alla :P salıon böcüğü bozuo siteyi kınayalım hep beraber radmini
17-04-2007, 15:02:39
#39
Simasher
Üyeliği durduruldu
ErsinAcar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
firefox genelde okuldan girdiğimde explorer
olmaz ki ie'yle girilmiş bi hesap beş para etmez..kaybettn
17-04-2007, 20:13:03
#40
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
Simasher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olmaz ki ie'yle girilmiş bi hesap beş para etmez..kaybettn
ama çok az genelde notebook yanımda oluyor ff ile giriyorum
17-04-2007, 20:34:28
#41
aarriiff
Üyeliği durduruldu
bari hiç backlinki varmı. pr ın 3 ama baktım fake pagerank cıktı.Kimi keklicen sen
17-04-2007, 21:01:39
#42
Simsek
Üyeliği durduruldu
Kontrol Paneli demo var mı
17-04-2007, 23:49:05
#43
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
aarriiff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bari hiç backlinki varmı. pr ın 3 ama baktım fake pagerank cıktı.Kimi keklicen sen
neyk? neykk? feyk ne ya?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler