• 23-10-2025, 16:45:23
    #1
    g3 vardı bizde yapamadık 😂


    https://m.youtube.com/watch?v=c7SOh-h6kFk
  • 23-10-2025, 16:47:26
    #2
    battal gazinin bi zıplamayla 10 kişi öldürmesi daha gerçekçi
  • 23-10-2025, 16:47:26
    #3
    G3 le 5 mermi atmıştım 8 tane delik çıkmıştı kağıtta 😁
  • 23-10-2025, 16:50:59
    #4
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    G3 le 5 mermi atmıştım 8 tane delik çıkmıştı kağıtta 😁
    beraber atış yaptığınız arkadaşınız size kıyak geçmiş diye yorumladım
  • 23-10-2025, 16:51:05
    #5
    bunun deneyini yapanlar vardı robotik kolla imkansız
  • 23-10-2025, 16:55:06
    #6
    Bu atışı yapamayan da ne bileyim.
  • 23-10-2025, 16:55:54
    #7
  • 23-10-2025, 16:59:37
    #8
    Ben askerde her gece böyle atmadan uyuyamazdım 😮
  • 23-10-2025, 18:18:31
    #9
    Kilodan dolayı almadılar zamanında.