• 13-07-2025, 22:39:24
    #1
    işleriniz nasıl diyor selamı var üzerine alınan herkese ..

    selamı almak için tıkla
  • 13-07-2025, 22:40:18
    #2
    Vay reisim özledik, seviliyorsun
  • 13-07-2025, 22:41:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reis bir tanedir, bildiğin gibi reis
  • 13-07-2025, 22:41:38
    #4
    Aleyküm selam reis.
  • 13-07-2025, 22:42:34
    #5
    Benim tek bir REİSİM var oda RTE
  • 13-07-2025, 22:54:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada anlamayanlar olabilir. Video yapay zeka
  • 13-07-2025, 22:57:17
    #7
    Benim bir tek reisim var o da TEMEL REİS.
  • 13-07-2025, 22:59:57
    #8
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada anlamayanlar olabilir. Video yapay zeka
    ciddi misiniz hocam ? konu da sanki maxigeyik de açılmış gibi ?
  • 13-07-2025, 23:01:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi misiniz hocam ? konu da sanki maxigeyik de açılmış gibi ?
    Onu görmedim hocam