• 29-03-2007, 14:04:17
    #10
    konu dışı : metlak arkadasın mesaj sayısı 0 gozukuyor yoksa ben mı yanlıs goruyorum
  • 29-03-2007, 14:12:19
    #11
    Misafir
    metlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail li ben göndermedim sevgili arkadaşlar maili mod arkadaşlardan birisi göndermiş... o yüzden verilen rahatsızlıktan dolayı kusra bakmayın... Ayrıca toplu mail gönderim aleti tarafımca yazılmış olan küçük bir yazılımdır inşallah sizlerle bunu paylaşmaktan mutluluk duyacağım. bu tür programlar piyasada 100 $ 200 $ civarında satışı yapılıp ayrıca mstp veya başka mail göndermek için şeyler isterken malum yazılımım hiç bir şeye gerek kalmadan göndereni yaz alıcıları listele gönder butonuna bas bundan ibarettir... Rabbim nasip ederse inşallah TÜM paylaşımlarım yakında sizlerle olacaktır.


    Metlak
    Metlak paylasımdaki adres.
    Bu forumda paylaşamazsında nerde paylaşırsan paylaş
  • 29-03-2007, 14:13:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mckost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı : metlak arkadasın mesaj sayısı 0 gozukuyor yoksa ben mı yanlıs goruyorum
    doğru görüyosun ancak bunda herhangi birşey yok ; )
  • 29-03-2007, 19:36:00
    #13
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda paylaşamazsında nerde paylaşırsan paylaş
    +1905. Ayrıca adam özür dilerken bile reklam yapıyor link veriyor sitesine. Her mesajından sonra saygılar diye link verirsin artık.
  • 31-03-2007, 17:43:43
    #14
    deli bunlar banada mail geldi aynısı. millet ne yapacağını şaşırdı artık. piyasada o kadar forum varki artık hangisine bakacağımı şaşırdım.
  • 06-04-2007, 04:27:06
    #15
    E-mail adresi gerekmiyor smtp gerekmiyor. php destekleyen win veya linux sevrera uploat edin. kafanıza ğöre doldurum mail adresi, gönderen, digerleri hiçbiri gerekmiyor. Hizmet budur sevgili arkadaşlar..

    Metlak Toplu mail gönderim sprintini paylaşıma sundu gerekli açıklamaları METLAK.ORG ta bulabirsiniz. Selam ve sevgililerle. Herkes faydalansın diye

    BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ.
    Giriş Yap
  • 06-04-2007, 04:44:23
    #16
    banada geldi aynısı ya..
  • 06-04-2007, 05:03:30
    #17
    aaa banada gelmiş yaw nasıl gönderiolar

    edit : forumunda sorunmu war üye oldum ama
    Yönetici hala kayıt olmanız için gerekli olan veli iznini almadı
    dior
  • 06-04-2007, 11:55:58
    #18
    Arkadaşım SPAM yapıyorsun ve bunu yaptığın aracı burada sunuyorsun. İyice küstasça bir tavır. Benim senin sitene üyeliğimmi var da bana mail atıyorsun. Ben mecburmuyum senin gereksiz maillerinle oyalanmaya.