Msn pop'taki ayça'dan bikanlarin açtiği grup =) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn pop'taki ayça'dan bikanlarin açtiği grup =)
3
●
210
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Msn pop'taki ayça'dan bikanlarin açtiği grup =)
21-08-2009, 22:03:21
#1
JustGo
Üyeliği durduruldu
Bu bölüme konu açmak huyum değildir ama hoşuma gitti paylaşmak istedim.
11Bin kadar kişi MsnPop reklamında açılan ayça_22 yi evlendirmek istiyorlar
http://www.facebook.com/group.php?gi...4289289&ref=mf
Facebook üyeliği olmayanlar için ;
http://www.iimmgg.com/image/04e3ed69...59900e9539073d
21-08-2009, 22:18:03
#2
onRLive
daha önce gördüm koptum açıkcası
21-08-2009, 22:20:01
#3
HazarHizmet
Daha önce verildi!
21-08-2009, 23:21:22
#4
OzeLban
Üyeliği durduruldu
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce verildi!
https://www.r10.net/maxigeyiq/435520-...cebook-ta.html
kilit
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler