Mail alacaktım iletişime geçti, 175 TL için dolandırdı
Business hesabımdan yazdım küfür ediyor bir de
Yani gelip istese ihtiyacım var dese veririm Ne bu böyle
Mail alacaktım iletişime geçti, 175 TL için dolandırdı
Business hesabımdan yazdım küfür ediyor bir de
Yani gelip istese ihtiyacım var dese veririm Ne bu böyle
Allah dolandırıcınında kalitelisini nasipt etsin. Amin
mail alacaktım iletişime geçti, 175 tl için dolandırdı :d
business hesabımdan yazdım küfür ediyor bir de :d
yani gelip istese ihtiyacım var dese veririm :d:d ne bu böyle
Sanırım ben de forum üzerinden dolandırılacağım gibi. " nasıl denk geliyorsunuz? "tarzında cümleler bence hoş değil. İnsan güvenmek istiyor, bazen de dikkat edemiyor. Ben peşini bırakmayacağım. Siz de kesinlikle bırakmayın. Ufak miktar da olsa peşinden gidin.