• 26-07-2024, 17:34:57
    #28
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galaksi ötesi kayak turizmi icin degerlendirilebilir, detayli goruselim sizlerle de

    GalaSki
    Evet güzel bir fikir.
    Gidiş 1 gün, 5 gece kalmalık, 1 günde geri dönüş paketi üzerinde durulabilir.
    Ulaşmamız gereken hız: Işık hızı X 9.767.400
  • 26-07-2024, 17:47:05
    #29
    backlinkmatik.com
    Rulman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet güzel bir fikir.
    Gidiş 1 gün, 5 gece kalmalık, 1 günde geri dönüş paketi üzerinde durulabilir.
    Ulaşmamız gereken hız: Işık hızı X 9.767.400
    molalari hesap ettin mi hocam, acıkan tuvaleti gelen vs
  • 26-07-2024, 17:53:37
    #30
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    molalari hesap ettin mi hocam, acıkan tuvaleti gelen vs
    Olmazsa olmazlarımızdandır müşteri memnuniyeti :-)
    Aracımızda Adana kebabından Suşi'ye kadar açık menümüz olacaktır.
    Değerli yolcularımızda önemli hayati istediğimiz lütfen pencerelerden kafalarını sarkmamalarıdır aksi takdirde olacaklardan firmamız sorumlu tutulamaz.
  • 26-07-2024, 19:04:34
    #31
    Hocam andromedada tam istediğin gibi bi yer var. Güneşe bakan taraftan. Ama tek sorunu imarı yok ve karadeliğe biraz yakın. Ama daha geç yaşlanırsın ne güzel.
    Düşünürsen belediyedeki aekadaşlardan imarını çözdürürüz.
  • 27-07-2024, 01:42:38
    #32
    backlinkmatik.com
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam andromedada tam istediğin gibi bi yer var. Güneşe bakan taraftan. Ama tek sorunu imarı yok ve karadeliğe biraz yakın. Ama daha geç yaşlanırsın ne güzel.
    Düşünürsen belediyedeki aekadaşlardan imarını çözdürürüz.
    karadelik yutmasin hocam

    risk analizi var mi?
  • 27-07-2024, 12:37:34
    #33
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karadelik yutmasin hocam

    risk analizi var mi?
    Olurmu hocam hiç ya. Ben şahsen bizzat kendim olarak risk analiziyim. Biz olmaz diyosak olmaz.
  • 27-07-2024, 16:11:31
    #34
    backlinkmatik.com
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olurmu hocam hiç ya. Ben şahsen bizzat kendim olarak risk analiziyim. Biz olmaz diyosak olmaz.
    suan ikna oldum🤣