• 21-06-2024, 18:22:30
    #1
    arkadaşlar biliyorsunuz forumda çok fazla e-book satışı var hepside bir işe yaramıyor size neden e-book almamanızı anlattığım e-book'umu satıyorum
    fiyat 500TL !
    bu fiyat kaçmazzz!
  • 21-06-2024, 18:23:37
    #2
    E-Book'um işe yarıyor garantisini de vermek isterdim fakat uygulamayacak arkadaşlar var maalesef.
  • 21-06-2024, 18:25:12
    #3
    Bir kaç dakika önce bir konuda bu fikri vermiştim İlk alıcı benim!
  • 21-06-2024, 18:25:44
    #4
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç dakika önce bir konuda bu fikri vermiştim İlk alıcı benim!
    ordan gördüm zaten ahahah
  • 21-06-2024, 18:25:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
  • 21-06-2024, 18:27:24
    #6
    E-book içeriği, başlıkları ve kaç sayfa halinde paylaşacaksınız?
    Detaylı bilgi alabilir miyim?
  • 21-06-2024, 18:27:35
    #7
    beziux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Book'um işe yarıyor garantisini de vermek isterdim fakat uygulamayacak arkadaşlar var maalesef.
    Ekmek yediğim işleri afişe ederseniz böyle olur
  • 21-06-2024, 18:30:31
    #8
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek yediğim işleri afişe ederseniz böyle olur
    Herkes ekmek yesin
  • 21-06-2024, 18:33:28
    #9
    Piyasayı bozmanın manası yok. Şu anki won üretimi yeterli. Arttıkça değeri düşecek, gerek yok. Konunuzu baltalamamak için orada yazmak istemedim. Bu konuda denk gelmemiz iyi oldu.