Bunlar işi biraz abartmışlar, sırf fotograf için yapılmış gibime geldi. Biz de öğrencilik yaptık, o kadar sene ev hayatı yaşadık. (Son sene yalnız kaldım, onu saymıyorum) Ama hiç o kadar çöp biriktirmedik. Garibime gidiyor o yüzden böyle şeyleri görünce
Ahh ah üniversitenin zaten tek unutulmayacak anıları bunlar olur. Hele ki evde kaldıysanız arkadaşlarınızla gerçekten ömrünüz boyunca o anıları unutamazsınız. Bazen aklıma gelir hala gülerim O elektrikli ısıtıcının üzerinde yapılan yumurta gibi tatlı birşey olmaz. Hele ki öğrenci evinde yapılan yemeğin tadını ömrü boyunuz boyunca başka yerde bulamazsınız
Bunlar işi biraz abartmışlar, sırf fotograf için yapılmış gibime geldi. Biz de öğrencilik yaptık, o kadar sene ev hayatı yaşadık. (Son sene yalnız kaldım, onu saymıyorum) Ama hiç o kadar çöp biriktirmedik. Garibime gidiyor o yüzden böyle şeyleri görünce