• 28-06-2009, 00:30:57
    #10



    hehe bu güzeldi
  • 28-06-2009, 00:36:47
    #11
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    final vize çan eğrisi osmanlıca gibi terimler gelir.Pek de bir anım yok Ben neden ütü üstünde yumurta keyfi yaşamadım
    Hangi bölüm acaba?
  • 28-06-2009, 00:50:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Süper ya
  • 28-06-2009, 01:04:50
    #13
    Bunun videosu vardı
  • 28-06-2009, 02:49:01
    #14
    Bunlar işi biraz abartmışlar, sırf fotograf için yapılmış gibime geldi. Biz de öğrencilik yaptık, o kadar sene ev hayatı yaşadık. (Son sene yalnız kaldım, onu saymıyorum) Ama hiç o kadar çöp biriktirmedik. Garibime gidiyor o yüzden böyle şeyleri görünce
  • 28-06-2009, 02:57:22
    #15
    Ahh ah üniversitenin zaten tek unutulmayacak anıları bunlar olur. Hele ki evde kaldıysanız arkadaşlarınızla gerçekten ömrünüz boyunca o anıları unutamazsınız. Bazen aklıma gelir hala gülerim O elektrikli ısıtıcının üzerinde yapılan yumurta gibi tatlı birşey olmaz. Hele ki öğrenci evinde yapılan yemeğin tadını ömrü boyunuz boyunca başka yerde bulamazsınız
  • 28-06-2009, 03:34:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Üniversite ortamları güzel ya, Hergün bira çakıp ders yapıyorduk
  • 28-06-2009, 09:11:20
    #17
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar işi biraz abartmışlar, sırf fotograf için yapılmış gibime geldi. Biz de öğrencilik yaptık, o kadar sene ev hayatı yaşadık. (Son sene yalnız kaldım, onu saymıyorum) Ama hiç o kadar çöp biriktirmedik. Garibime gidiyor o yüzden böyle şeyleri görünce
    o çöp olayı bizdede öyleydi malesef
  • 28-06-2009, 11:44:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hahaha :P EFESLERE BAK