R10 da adam kayırma var!!!! (!) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da adam kayırma var!!!! (!)
19
●
1.370
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 da adam kayırma var!!!! (!)
1
2
3
02-03-2024, 02:15:11
#10
lorxy
Zienmedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizin konu baya dolandırıcılıga giriyor hocam 🤣🤣🤣🤣
gücendim şu an
02-03-2024, 02:15:42
#11
Zienmedia
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gücendim şu an
Şaka yapıyorum hocam en güzel en komik espri sizin espriniz
02-03-2024, 02:15:42
#12
ByHickimse
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
uyku vaktim geldi sanırım
Bu R10 adam kaydırıyor gibi olmuş sanki
birde .png olmasaymış iyiymiş
02-03-2024, 02:24:55
#13
TheSeth
https://www.youtube.com/watch?v=ZCdRlyluQHg
02-03-2024, 02:27:28
#14
lorxy
TheSeth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=ZCdRlyluQHg
20 saniyeden fazla dayanamıyorum, sanırım kapitalist düzeni amorte etmek için Çin'in bir işkence projesi bu
02-03-2024, 02:27:30
#15
tiscali
Üyeliği durduruldu
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu R10 adam kaydırıyor gibi olmuş sanki
birde .png olmasaymış iyiymiş
Üstad bütün sırrı bozdun.😀😀
02-03-2024, 02:39:51
#16
ByHickimse
tiscali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstad bütün sırrı bozdun.😀😀
Kayırma ile kaydırak arasında bir bağ kuramadım hocam birde .png görünce yıkıldım
02-03-2024, 02:58:39
#17
BHE Digital
02-03-2024, 03:48:49
#18
Misafir
iyi geceler
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler