• 24-02-2024, 21:22:42
    #65
    Aklıma ilk gelenler knight online ve ogame oldu.
  • 24-02-2024, 21:53:01
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sucuklu tost bile koktu hocam buram buram tostta yiyor muydunuz geceleri
    O tostlar icin sirada bekleyenlerin bilgisayar icin sira benimdi diye bir birine girip az kavgalar edilmedi
    En cok begendigim online oyun olarak tartismasiz ogame ama eski version Harabe takibinin falan yapildigi gibi yine hizli ama km siz bilmem para harcamali olmayacak .
  • 24-02-2024, 22:52:20
    #67
    Ultima Online,Half-Life ve Age Of Empires falandır
  • 24-02-2024, 22:58:28
    #68
    Ultima Online
  • 05-10-2024, 15:42:01
    #69
    Ultima Online ( UO ), Origin Systems tarafından 24 Eylül 1997'de piyasaya sürülen bir fantezi çok oyunculu çevrimiçi rol yapma oyunudur (MMORPG). Ultima evreninde geçen oyun, kapsamlı oyuncuya karşı oyuncu savaş sistemiyle bilinir. mmo-frp-rp kişiler kendi aralarında oynadıkları ilk oyun Ultima Online.

    99 da sanane.com da biz oynamaya başladık 2000 ve sonrasında nebula , arcadia , amentes vb serverlar açıldı .

    cs 1.1 cafe lerde oynanır durumda idi .
    ultima online ı takip eden oyunlar ( online olarak sırasıyla şöyle )

    cs 1.5
    KO ( malezya )
    world of warcraft ,