• 30-01-2024, 20:30:54
    #28
    emseryuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle Charmquel'e katılıyorum, o kadar doğru bir şekilde anlatmış ki.
    Ancak Sanalika'da Perfectionisme (Erdem Usul) diye bir moderatör vardı, oyuncularla adeta iç içeydi. Sonra birtakım olaylar yaşandı ve Oyun Stüdyosu'ndan ayrılmak zorunda kaldı. Sonra 2015'de bir altyapı değişikliği olmuş işte orada patlak vermiş oyun. Yani tamamen Oyun Stüdyosu'nun oyunu batırması diyebiliriz. Keşke eski günlerine geri dönse.

    Sanalika destek forumu geç dönüyor
    Birçok Discord grubundaki çocukları burada gördüm, gruplaşmışlar affedersiniz ama Atatürk'e, Allah'a vs küfrediyorlar. (Sanalika süvari diye bir meslek kurmuşlar yani tüm işi bunlara bırakmışlar. Tabii bunlarda ayrı entrikalarda Instagram'da post paylaşıyorlar)

    Tanıtım videosu yönetmenlerden
    Duyurular gazetecilerden
    Müzikler müzisyenlerden
    Güvenlikte süvarilerden

    soruluyor...

    Yani adamlar tamamen oyunu oyunculara bırakmış.
    Selam, bilgileri düzeltelim, Erdem Usul oyunun ilk kurucusu ve sahibi, (oyunu bıraktı)
    Perfectionisme ise Kaan abi anlattığın kişi de Kaan abidir, gerçekten hakkını vererek oyuncularla iç içe olan biriydi.. (ve oyunla adının geçmesini istemiyor)
    Oyun şuanda JIB Games'in de kurucu ortağı Tunga Sanalp'e ait.
  • 30-01-2024, 20:38:31
    #29
    rocyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, bilgileri düzeltelim, Erdem Usul oyunun ilk kurucusu ve sahibi, (oyunu bıraktı)
    Perfectionisme ise Kaan abi anlattığın kişi de Kaan abidir, gerçekten hakkını vererek oyuncularla iç içe olan biriydi.. (ve oyunla adının geçmesini istemiyor)
    Oyun şuanda JIB Games'in de kurucu ortağı Tunga Sanalp'e ait.
    aaa doğru benim çok bilgi yanlışım var hocam, düzelttiğiniz için çok teşekkür ederim. Bir arada Erdem Usul'ün bile ismini unutmuştum.

    Düzeltme için teşekkür ederim.

    Şimdi sanırım Maddox var başında.
  • 30-01-2024, 21:30:42
    #30
    O apartman da ne tarlalar yedik neyseee
    • Behrem
    • recepasann
    • emseryuke
    Behrem, recepasann ve emseryuke bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2024, 00:07:26
    #31
    berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=cc4UmQHj89U


    Eski Cheat Engine'cilerden kim kaldı

    wpe pro vardı
  • 31-01-2024, 00:09:11
    #32
    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wpe pro vardı
    Dinazorlar çıkıyor ortaya Fiddler, SWF Decompiler... Vallahi dönmek isterdim o yıllara
  • 31-01-2024, 00:09:32
    #33
    eski hesaplar bir ara silindi, o hesaplara keşke ulaşabilsek de oynasam
  • 31-01-2024, 00:17:33
    #34
    Vay be ne günlerdi, ws atardık wsciler burda mı ahahaha
  • 31-01-2024, 04:23:18
    #35
    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski hesaplar bir ara silindi, o hesaplara keşke ulaşabilsek de oynasam
    oyunun desteğine yazdım, böyle bir şey mümkün değilmiş
  • 31-01-2024, 12:29:37
    #36
    hebele hebele hebele :d