• 18-06-2009, 18:58:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Meraba arkadaşlar, e-bayden bu ürünü sipariş edeceğim.

    E-bay konusunda pek bilgim yok;
    -Türkiye'ye ürün gönderiyor mu?
    -Kargo ne kadar tutar?

    Bu konudaki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 19-06-2009, 00:17:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    türkiyeye ürün gönderiliyor Ebaydan alışveriş yaptım bende ancak 100 £ limit var gümrükten geçmesi için,yani yaklaşık 150 dolarlık ürünü sorunsuz alabilirsin,bu gösterdiğin de zaten 300 dolar,gümrükte takılır muhtemelen o yüzden hiç girme derim...ürün fiyatı kadar gümrük ödemek zorunda kalırsın...
  • 19-06-2009, 00:51:27
    #3
    ürün gelir
    gümrük çıkar buna 120TL gibi masrafı olur 30 kargo toplam 150 bulur o kadar bende ürün alıyom 1-25 dolar arası gümrük yok kargo hep 10 dolar filan veriyom 0-2kg arası
  • 19-06-2009, 02:34:04
    #4
    Bilgilendirme için teşekkürler arkadaşlar, aynı üründen gittigidiyorda kargodahil 539 liraya ilan açıldı. Onu almak daha makul ve problemsiz olur sanırım.
  • 19-06-2009, 12:33:08
    #5
    yalinsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkürler arkadaşlar, aynı üründen gittigidiyorda kargodahil 539 liraya ilan açıldı. Onu almak daha makul ve problemsiz olur sanırım.
    adamla konuş 500 bile inerler