r10`dan ufak bir istediğim var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10`dan ufak bir istediğim var
19
●
710
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10`dan ufak bir istediğim var
1
2
3
12-01-2024, 17:29:52
#1
DDeveloper
arkadaşlar çok mutsuzum bu günlerde bunu bana alırmısın r10
12-01-2024, 17:31:14
#2
escapist
https://youtu.be/sVBNu4Fh8PY?si=_JKEB8YGtr7vID7P
12-01-2024, 17:31:22
#3
mustafaeratalay
Siparis verdim hocam
12-01-2024, 17:31:33
#4
NSDevelopment
Hayır
12-01-2024, 17:31:57
#5
SunucumWEB
12-01-2024, 17:33:28
#6
yekincix
bunu CC yapanlar bile geçemez mutsuz olmaya devam
12-01-2024, 17:33:39
#7
Golkenari
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yook
12-01-2024, 17:34:07
#8
cuvelious
1 tane mutlu edecekse alayım
12-01-2024, 17:34:38
#9
ataaroot
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gelen kodu söyleyin size müessesemizden olsun hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler