eğitimimiz için yeni bölüm videoları çekmeye başlamıştık. Ben bir bölüm hakkında 1 saat video çektim ve gerçekten yorucu, bir o kadar akıcı ve oldukça doluydu; çok severek bölüm videosunu sonlandırdım. Daha sonra videoyu kontrol amaçlı açtığımda, mikrofon setup bağlantı kablosunu takmayı unuttuğumu gördüm. Sonradan bir şey daha fark ettim ki laptop cihazımın dahili mikrofonu ile kayıt almaya devam etmiş. Ses kalitesi oldukça kötü, ama yapacak bir şeyim de yok maalesef..
Soruyorum size; Bu acının tarifi var mı arkadaşlar?