• 31-12-2023, 19:29:09
    #1
    Selamlar adana 2025 yılına giriyormuş bende 3030 a giriyorum herkese iyi yıllar...
  • 31-12-2023, 19:30:11
    #2
  • 31-12-2023, 19:30:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mutlu yıllar bende 4090 yılına giriyorum
  • 31-12-2023, 19:32:31
    #4
    bende rtx 3070 yılına giriyorum
  • 31-12-2023, 19:34:57
    #5
    Noluyo ki ?
    Herkes kendi yılına girmekte özgür sanırım 🎄🎉
  • 31-12-2023, 19:35:47
    #6
    Biz girdik 2025'e hiç iyi değil girmenizi önermem.
  • 31-12-2023, 19:41:17
    #7
    Ben eskiye dönmem lazım 2012
  • 31-12-2023, 19:41:42
    #8
    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende rtx 3070 yılına giriyorum
    ben 3060a girdim bilseydim 3070e girerdim
  • 31-12-2023, 19:45:07
    #9
    Hoşgeldin 2050