• 19-02-2007, 22:12:14
    #19
    *Eğer Beni admin yaparsanız Forumda msj başına para alacaksınız (yok artık)

    host işini bırakıyorum
  • 20-02-2007, 02:17:35
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *Eğer Beni admin yaparsanız mazot 1 Ytl olacak (ne alakaysa)
    *Eğer Beni admin yaparsanız okeye dönerken açmak yasaklanacak
    *Eğer Beni admin yaparsanız düğünlerde zorla halaya kaldırmak yasaklanacak
    *Eğer Beni admin yaparsanız cakı cakmak ayna tarak beş metre don lastiği bir ytl olacak
    *Eğer Beni admin yaparsanız Zeki Müren de sizleri görecek.
    bende bunları şeçtim çok güzelmiş
  • 20-02-2007, 02:27:15
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    *Eğer Beni admin yaparsanız Zeki Müren de sizleri görecek.
    Oyum senindir
  • 20-02-2007, 08:42:36
    #22
    Sabri UZAN

    tebrikler kendini geliştiriyorsun
  • 20-02-2007, 08:55:11
    #23
    Peki Bülent ersoy da bizi görebilecek mi
  • 22-02-2007, 20:39:17
    #24
    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabri UZAN
    tebrikler kendini geliştiriyorsun
    arap sabunu 1 Lira olacak

    mg-web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Bülent ersoy da bizi görebilecek mi
    fatih ürek bile görecek
  • 23-02-2007, 00:14:49
    #25
    Yaza ev kuracam
    yenı evleneceklere at-yat-kat-bırde cep telefonu vereceksen oyum senın,
  • 23-02-2007, 00:44:50
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Öss yi harçları kaldırcaksan oyum zaten senin özellikle harçları öss yi kaldırmasan da olur
  • 23-02-2007, 00:50:25
    #27
    öss kalksın yahu

    ama millet nerede okuyacak

    öss kalkması için büyük bir eğitim seferberliği yapılmalı.

    kalksın demekle kalkmaz,kalkamaz.