Eğer Beni Admin Yaparsanız - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eğer Beni Admin Yaparsanız
30
●
1.054
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Eğer Beni Admin Yaparsanız
1
2
3
4
19-02-2007, 22:12:14
#19
Dr.Wave
*Eğer Beni admin yaparsanız Forumda msj başına para alacaksınız (yok artık)
host işini bırakıyorum
20-02-2007, 02:17:35
#20
aarriiff
Üyeliği durduruldu
Sabri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
*Eğer Beni admin yaparsanız mazot 1 Ytl olacak (ne alakaysa)
*Eğer Beni admin yaparsanız okeye dönerken açmak yasaklanacak
*Eğer Beni admin yaparsanız düğünlerde zorla halaya kaldırmak yasaklanacak
*Eğer Beni admin yaparsanız cakı cakmak ayna tarak beş metre don lastiği bir ytl olacak
*Eğer Beni admin yaparsanız Zeki Müren de sizleri görecek.
bende bunları şeçtim
çok güzelmiş
20-02-2007, 02:27:15
#21
ser5dar
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
*Eğer Beni admin yaparsanız Zeki Müren de sizleri görecek.
Oyum senindir
20-02-2007, 08:42:36
#22
mahmutsan
Sabri UZAN
tebrikler kendini geliştiriyorsun
20-02-2007, 08:55:11
#23
mg-web
Peki Bülent ersoy da bizi görebilecek mi
22-02-2007, 20:39:17
#24
Sabri
mahmutsan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sabri UZAN
tebrikler kendini geliştiriyorsun
arap sabunu 1 Lira olacak
mg-web adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki Bülent ersoy da bizi görebilecek mi
fatih ürek bile görecek
23-02-2007, 00:14:49
#25
AlwaysFc
Yaza ev kuracam
yenı evleneceklere at-yat-kat-bırde cep telefonu vereceksen oyum senın,
23-02-2007, 00:44:50
#26
aarriiff
Üyeliği durduruldu
Öss yi harçları kaldırcaksan oyum zaten senin özellikle harçları öss yi kaldırmasan da olur
23-02-2007, 00:50:25
#27
CaLViN
öss kalksın yahu
ama millet nerede okuyacak
öss kalkması için büyük bir eğitim seferberliği yapılmalı.
kalksın demekle kalkmaz,kalkamaz.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler