• 29-08-2023, 18:22:02
    #28
    Yazarsam bağış kampanyası yapabilirsiniz
  • 29-08-2023, 18:22:43
    #29
    Benim gönlüm zengin
  • 29-08-2023, 18:24:26
    #30
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 😎
    Bunu paylaşmayacaktınız !

    Şimdi yazmaya başlarlar; Domain alacağım 4,5 TL eksik. Yollasanıza diye.
  • 29-08-2023, 18:25:11
    #31
    En zengininin bilmem ama en fakirlerindenim galiba .D
  • 29-08-2023, 18:25:52
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Meraktan soruyorum. Neden böyle bir konu açtın ki? Olan R10'nun veritabanına boş konu boş mesaj yüklüyorsun. Niye böyle bişe sordun ki?
  • 29-08-2023, 18:31:42
    #33
    is icabi kendini gosterenler olsada asil para bence gorunmeyenlerde adam foruma ugramiyor, ugrasada 50tlye ebook aliyor parasini sacmiyor nerden biliceksin
  • 29-08-2023, 18:41:16
    #34
    Forum fakirler kabilesi imiş la ; birisinin - x kadar borcu var birinin sadece 10₺ si… Aşko benim kahve double shot olsun 🫡😂

    Hepinizin cebinde b@k gibi para var biliyorum çıkartın ortaya 😂🙏🏻
  • 29-08-2023, 18:44:17
    #35
    BENİM



  • 29-08-2023, 18:47:33
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan aktif olarak çekiliş kategorisinde Kurumsal Plus Çekilişim var bunu yapacak kadar şükür param var. Ama milette neler neler var.
    Allah herkese daha çok versin.
    bende tam sizi etiketleyecektim hocam yorum atmışsınız