• 26-05-2023, 20:02:20
    #1
    Her gün yağlı yerim,
    Çikolatayı ekmeğe de banarım,
    Bol bol karbonhidratı gömerim,
    Buna rağmen kilomu korurum.

    Çayı şekerli içerim,
    Kahveye şeker katarım,
    Ekmeği bol tüketirim,
    Yine de kilomu korurum.

    Uzmanlar her ne kadar bu ürünlerin kilo aldırdığını söylese de,
    5 öğün yağlı yesem de böyle bir durumla karşılaşmadım,
    Çünkü kontrollü ve düşük dozda tüketiyorum,
    Belki de uzmanlar bu olayı abartıyor.
  • 26-05-2023, 20:04:15
    #2
    Dün açtığın aylık 1 k ile geçiniyoruma zıt bir konu olmuş.Yeni bir sanatsal akım mı deniyorsun yoksa ?
  • 26-05-2023, 20:07:44
    #3
    Çıkın boş konu
  • 26-05-2023, 20:08:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yediklerinin kalorisi kilonu, kalitesi sağlığını etkiler
  • 26-05-2023, 20:09:45
    #5
    gece de olmamış Allah Allah
  • 26-05-2023, 20:11:42
    #6
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün açtığın aylık 1 k ile geçiniyoruma zıt bir konu olmuş. Yeni bir sanatsal akım mı deniyorsun yoksa ?
    5 öğün düşük dozda yemek yemek sence zıt mı? :-)
  • 26-05-2023, 20:13:13
    #7
    Hareket ediyorsunuzdur o yüzden yediğinizi yakiyorsunuzdur.
  • 26-05-2023, 20:13:24
    #8
    Mucosoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün yağlı yerim,
    Çikolatayı ekmeğe de banarım,
    Bol bol karbonhidratı gömerim,
    Buna rağmen kilomu korurum.

    Çayı şekerli içerim,
    Kahveye şeker katarım,
    Ekmeği bol tüketirim,
    Yine de kilomu korurum.

    Uzmanlar her ne kadar bu ürünlerin kilo aldırdığını söylese de,
    5 öğün yağlı yesem de böyle bir durumla karşılaşmadım,
    Çünkü kontrollü ve düşük dozda tüketiyorum,
    Belki de uzmanlar bu olayı abartıyor.
    Bu konuyu 35'i geçtiğinde tekrar konuşalım.
  • 26-05-2023, 20:14:59
    #9
    eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkın boş konu
    Siz mi karar veriyorsunuz buna? Haddinizi bilin kimse babanızın oğlu değil, özellikle böyle bir ortamda asla böyle konuşamazsın.