• 09-04-2023, 17:44:00
    #1
    Exxen'in destek kısmında öyle gezerken logoya bir sağ click yeni sekmede aç diyeyim dedim.

    Ve karşılaştığım görüntü

    Whatsapptan logoyu atıp siteye direkt koymaları bir garibime gitmedi değil exxensin sonuçta

    İlgili link : https://yardim-exxen.ortusdesk.com/c...-09.53.53.jpeg

    Acun abim görmesin
  • 09-04-2023, 17:45:10
    #2
    Sabah ilk işi ortudesk'e logoyu atmak olmuş developer arkadaşın
  • 09-04-2023, 17:45:24
    #3
    Web Tasarım ve Yazılım
  • 09-04-2023, 17:46:35
    #4
    İnsan bi dosya adını düzenler en azından
  • 09-04-2023, 17:46:35
    #5
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah ilk işi ortudesk'e logoyu atmak olmuş developer arkadaşın
    Kesinlikle
  • 09-04-2023, 17:47:03
    #6
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan bi dosya adını düzenler en azından
    Değil mii hiçbirşey yapmıyorsan bari editleyerek koysaydın
  • 09-04-2023, 17:47:16
    #7
    Carlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Exxen'in destek kısmında öyle gezerken logoya bir sağ click yeni sekmede aç diyeyim dedim.

    Ve karşılaştığım görüntü

    Whatsapptan logoyu atıp siteye direkt koymaları bir garibime gitmedi değil exxensin sonuçta

    İlgili link : https://yardim-exxen.ortusdesk.com/c...-09.53.53.jpeg
    Bende diyorum logo neden pixel pixel 😃
    • Carlos1
    • kerimajans
    Carlos1 ve kerimajans bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2023, 17:47:38
    #8
    Konu dışı ama logoları çok kötü. Minimal değil yenilikçi birşeye benzemiyor. Çok kaba reklam odaklı
  • 09-04-2023, 17:47:52
    #9
    Exxen'in ilk vakasi degil bu Cok acemi developerlar calisitiriyorlar. Ilk ciktiklarinda butun javascript kodlari console.log break vb doluydu. LinkedIn'de arastirirsaniz bir suru post gorursunuz gecmis tarihli. Git/SVN vs kullandiklarini bile sanmiyorum.