• 07-04-2023, 22:11:22
    #28
    binmeyim kardeşim.
  • 07-04-2023, 22:24:33
    #29
    Bayiler hyundai i10'in varlıgından haberi yok uzun zamandır arıyorum ama bulamıyorum.
  • 08-04-2023, 05:17:16
    #30
    Platin üye
    İnsanlar yurt dışında 300 - 500 dolara 2.el araba alıyor
    herşeyi bir kenara bırakın tamam bizim dolarımız yüksek 300-500 tl olmasın
    8-10 k olsun o arabalar ama devlet diyor ki
    kardeş bir araba aldın mı 2-3 tanede bize alacaksın
    ha onu da aldın mı bak şurada benim yandaşlarım var her sene bir gidip muayene adı altında haraç ödeyeceksin.

    Bu bir soygun ciddi manada vergi değil vergi dediğin değerinin %10-20 si olur bu soygun vatandaşı soyuyorlar
    Hala ak parti diyen arkadaşım hadi kendine acımıyorsun bize de acımıyorsun yahu çocuğuna torununa acı
    Padişahlar bile halkına bu kadar acımasız olmamıştı be.
  • 08-04-2023, 10:14:49
    #31
    iyisite.NET
    Konuya dış güçler tarafından zorla girdirildim.
    Konu ile hiç bir alakam yoktur.(!)
  • 08-04-2023, 10:39:40
    #32
    md_
    Üyeliği durduruldu
    zaten 375 bin iken de bulunamıyordu almak istiyorsanız 500 bin tl falan vermeniz gerekiyorde şimdi 600 bin tllere yaklaşmıştır
  • 08-04-2023, 14:25:59
    #33
    eylülde yeni araç gircek diyorlar bakalım ne olacak
  • 08-04-2023, 15:45:38
    #34
    Marabalığa alışmışlar çok olduğu için kendilerine hakaret edeni söveni seviyorlar.
    Sen daha iyilerine layıksın diyenlere düşman gözüyle bakıyorlar.
    Maalesef cehaletin rağbet gördüğü ve sesinin çok çıktığı günlerden geçiyoruz...