Arkadaşlar piyasa nasıl banada bilgi verirseniz sevinirim ama her türlü maddeyi gördükleri için yıpranmış olduklarından dolayı normal fiyatın %30 indirimli fiyatına vereceğim
Yapma. Hiçbirşey sizin canınızdan değerli değil.
Mahalleden bir arkadaşım var. Hergün diyor; Amerikaya gidip böbreğimi satıcam. Amerikada böbrek 500bin dolar.
Sonra gelirim Turkiyeye 100bin TL ile başka böbrek bulur, takarım.