• 05-03-2007, 12:47:19
    #73
    amin amin
  • 07-03-2007, 09:07:40
    #74
    günaydın arkadaşlar.
    sabahı şerifiniz güzel ve hayırlı olsun.
    kız arkadaşınızla aranız şeker olsun.
    cebiniz para dolsun
    yüzünüzden gülücükler eksilmesin.
  • 07-03-2007, 09:15:28
    #75
    Günaydınlar
    mahmutsan güzel dileklerin için sağol.
  • 07-03-2007, 09:16:50
    #76
    Üyeliği durduruldu
    S.a
    günaydın herkese
  • 15-03-2007, 09:06:39
    #77
    günaydın arkadaşlar.
  • 16-03-2007, 06:22:38
    #78
    Üyeliği durduruldu
    ahaaa sedo parası gelmiş garantiye, sabah sabah geçmiş sanırım.
  • 16-03-2007, 06:30:38
    #79
    Misafir
    sabah oldu
  • 16-03-2007, 06:32:59
    #80
    Üyeliği durduruldu
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese günaydın, iyi bir gün geçirin, mutlu olun, gülümseyin, dağa taşa günaydın deyin
    bir webmaster için gece daha yeni başlıyor be hacım, ne sabahı
  • 16-03-2007, 07:26:16
    #81
    woow hayırlısı

    https://www.r10.net/script-istek/4190...-new-post.html

    ben hala burdaki codecleri kurmaya çalışıyorum