Bir Dilek Hakkınız Olsa Ne Olurdu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Dilek Hakkınız Olsa Ne Olurdu?
17
●
304
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bir Dilek Hakkınız Olsa Ne Olurdu?
1
2
06-03-2023, 00:46:44
#1
ocozer
Çocukluğumdan bu yana hep köşeyi dönmek istemişimdir ama hala dönemedim sanırım bu olurdu.
06-03-2023, 00:48:02
#2
keremyagan
Python Coder
Ülkenin yarısından fazlasını mutlu edecek bir şey olurdu
06-03-2023, 00:48:26
#3
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Son arzun nedir diye gelipte bana sorsalar... Huzur derdim hocam
06-03-2023, 00:49:04
#4
artkuzey
Türkiyenin amerika kadar güçlü olması
06-03-2023, 00:49:26
#5
onlinecihan
Sevdiklerimin acısını hiç görmemeyi
06-03-2023, 00:51:00
#6
Metrix
Herşeyi Elde Edebileceğimi Anladım Ancak Mutluluğu Elde Edemedim Zevk Almayı Beceremedim O yüzden Tek Dilek Hakkım Olsa Direk Yok Olmayı Dilerdim. Herşeyi Tatmaktansa Hiç Var Olmamayı Seçerdim.
06-03-2023, 00:54:02
#7
CodeTech
1 milyar dolar paranın btc olarak hesabıma yatırılması olurdu. Çünkü bu parayla geri kalan isteklerimin tamamını gerçekleştirebilirdim.
06-03-2023, 00:54:47
#8
Tartaros
https://www.youtube.com/shorts/XHxfLLN_YRs
06-03-2023, 00:54:50
#9
Misafir
Dünya nüfusunun 300 milyon olmasını dilerdim.
ocozer
ve
Gelistir
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler