• 06-03-2023, 00:46:44
    #1
    Çocukluğumdan bu yana hep köşeyi dönmek istemişimdir ama hala dönemedim sanırım bu olurdu.
  • 06-03-2023, 00:48:02
    #2
    Python Coder
    Ülkenin yarısından fazlasını mutlu edecek bir şey olurdu
  • 06-03-2023, 00:48:26
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Son arzun nedir diye gelipte bana sorsalar... Huzur derdim hocam
  • 06-03-2023, 00:49:04
    #4
    Türkiyenin amerika kadar güçlü olması
  • 06-03-2023, 00:49:26
    #5
    Sevdiklerimin acısını hiç görmemeyi…
  • 06-03-2023, 00:51:00
    #6
    Herşeyi Elde Edebileceğimi Anladım Ancak Mutluluğu Elde Edemedim Zevk Almayı Beceremedim O yüzden Tek Dilek Hakkım Olsa Direk Yok Olmayı Dilerdim. Herşeyi Tatmaktansa Hiç Var Olmamayı Seçerdim.
  • 06-03-2023, 00:54:02
    #7
    1 milyar dolar paranın btc olarak hesabıma yatırılması olurdu. Çünkü bu parayla geri kalan isteklerimin tamamını gerçekleştirebilirdim.
  • 06-03-2023, 00:54:50
    #9
    Dünya nüfusunun 300 milyon olmasını dilerdim.
    • ocozer
    • Gelistir
    ocozer ve Gelistir bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.